Әдістемелік жұмыстар » «БІЛІМ-ИННОВАЦИЯ» лицейі»
Шығыс Қазақстан облыстық дарынды
балаларға арналған мамандандырылған
«БІЛІМ-ИННОВАЦИЯ» лицейі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7232) 25-29-62
Есепші бөлімі:
+7(7232) 25-29-62

Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Әдістемелік жұмыстар
2022–2023  оқу жылындағы оқу-тәрбие  үрдісінің  қорытынды талдау-сараптамасы
20
июнь
2023
2022–2023 оқу жылындағы оқу-тәрбие үрдісінің қорытынды
           2022–2023  оқу жылындағы оқу-тәрбие  үрдісінің  қорытынды талдау-сараптамасы Мектеп 2022-2023 оқу жылында төмендегідей міндеттерді алды: Қазақстан Республикасының  білімді дамыту стратегиясы негізінде дарынды балаларды  оқумен толық  қамтамасыз ету, орта білімді ақпараттандырудың бағдарламасын        орындау;  Пәндердің берілуінде мемлекеттік білім стандартын жүзеге асырып,  оқытудың ғылыми-әдістемелік жүйесін жетілдіру; Оқу-тәрбие үрдісінде ақпараттандыру арқылы жаңа технологияларды
2021–2022  оқу жылындағы оқу-тәрбие  үрдісінің  қорытынды талдау-сараптамасы
24
июнь
2022
2021–2022 оқу жылындағы оқу-тәрбие үрдісінің қорытынды
          2021–2022  оқу жылындағы оқу-тәрбие  үрдісінің   қорытынды талдау-сараптамасы Мектеп 2021-2022 оқу жылында төмендегідей міндеттерді алды: Қазақстан Республикасының  білімді дамыту стратегиясы негізінде дарынды балаларды        оқумен толық  қамтамасыз ету, орта білімді ақпараттандырудың бағдарламасын  орындау;  Пәндердің берілуінде мемлекеттік білім стандартын жүзеге асырып,  оқытудың ғылыми-әдістемелік жүйесін жетілдіру; Оқу-тәрбие үрдісінде ақпараттандыру арқылы жаңа технологияларды
2020–2021  оқу жылындағы оқу-тәрбие  үрдісінің  қорытынды талдау-сараптамасы
21
июнь
2021
2020–2021 оқу жылындағы оқу-тәрбие үрдісінің қорытынды
          2020–2021  оқу жылындағы оқу-тәрбие  үрдісінің   қорытынды талдау-сараптамасы Мектеп 2020-2021 оқу жылында төмендегідей міндеттерді алды: Қазақстан Республикасының        білімді дамыту стратегиясы негізінде дарынды балаларды  оқумен толық  қамтамасыз ету, орта білімді ақпараттандырудың бағдарламасын        орындау;  Пәндердің берілуінде мемлекеттік білім стандартын жүзеге асырып,  оқытудың ғылыми-әдістемелік жүйесін жетілдіру; Оқу-тәрбие үрдісінде ақпараттандыру арқылы жаңа